۵ روز قبل

بحوث فقهیة 173

استاد: محمد تعظیمی فر

1402.05.15

پادکست

|

( 12 )

فقه عقود مستحدثه

معرفی پادکست

|

دیدگاه کاربران

جلسه آخر از تدریس کتاب بحوث فقهیة، تألیف آیت الله حسین حلی، توسط استاد مححمد تعظیمی فر.

تدریس این کتاب بیش از یک سال تحصیلی به طول انجامید، استاد تمامی این کتاب را در طول 173 جلسه به صورت دقیق و منظم تدریس فرمودند.

این کتاب به جهت اشتمال بر مباحث مرتبط با عقود مستحدثه و مسائل فقهی معاصر، موجب آشنایی طلاب با اینگونه مطالب شده و از جهتی به جهت عدم پیچدگی زیاد آن در استدلالات و بیان مطالب به روش مناسب، جهت فراگیری و آشنایی با مباحث فقهی روز و بدست آوری سبک و سیاق استدلال و مواجه با مسائل روز، حائز اهمیت می باشد.

استاد تعظیمی فر از اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه می باشند، و در این دوره تدریس کتاب به بیان مبانی و نظرات شیخ حسین حلی در این کتاب پرداخته اند، البته در بعضی مطالب و به جهت اقتضائاتی که مطالب داشته اند، شاهد بیاناتی نیز از خودشان در طول تدریس کتاب بوده ایم. اما هدف در این دوره از تدریس صرفا تدریس این کتاب به سان تدریس کتبی بوده که در دوره سطح تدریس می گردد.

برای مراجعه به جلسه اول این درس، روی این لینک کلیک فرمایید.

همچنین استاد تعظیمی فر در سال تحصیلی 1403-1402، تدریس درس خارج فقه بیمه را شروع نموده اند، که صوت این جلسات به تدریج داخل سایت بارگذاری گردیده است. برای مراجعه به صوت درس فقه بیمه از این لینک، و برای آشنایی با تمامی مطالب علمی استاد از این لینک استفاده نمایید.

همچنین پیشنهاد می کنیم که به بخش کتابخانه سایت فقه معاصر سر زده و از آرشیو صوتی و متنی مشتمل بر تقریرات و کتب مرتبط با فقه معاصر، استفاده نمایید. برای این منظور روی این لینک کلیک فرمایید.

در پایان برای ارائه هرچه بهتر مطالب موجود در سایت، ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید. به این منظور می توانید در بالای همین قسمت روی گزینه دیدگاه کاربران کلیک نمایید و  نظرات قابل استفاده خود را با ما در میان بگذارید.

پادکست های مرتبط

فقه بیمه 13

استاد: محمد تعظیمی فر

فقه بیمه 12

استاد: محمد تعظیمی فر

فقه بیمه 11

استاد: محمد تعظیمی فر

فقه بیمه 9

استاد: محمد تعظیمی فر

دفتر فقه معاصر در پیام‌رسان‌ها:

تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه محفوظ است@2023