حسین اثناعشری


25 آبان 1398


۰ کامنت


( 12 )

پاسخ به سؤالی در رابطه با مشکل عدم ثبت الفائق

سؤال: به آموزش دارالشفاء مراجعه کردیم، برخی می گویند ثبت نام الفائق را ما انجام نمی دهیم و ظاهراً اطلاعی از آن ندارند. در این باره توضیح دهید

پاسخ: مدیریت محترم سطوح عالی قم و آموزش درالشفاء پیش از اربعین اعلام نمودند که سامانه نجاح اساتید و طلاب (بخش ثبت دروس که سایر دروس انتخاب شده در آن قرار دارد)، به علت مشکلات فنی که دارد نمی تواند درس جدید را فعلا وارد آن سامانه نماید.

لذا طبق ابلاغ مدیریت محترم حوزه های علمیه با اینکه وظیفه اصلی دفتر فقه معاصر تحقیقات، تولید محتوا علمی و راه اندازی دروس خارج فقه معاصر و تلاش در  جهت عمومی شدن دروس و مباحثات فقه معاصر می باشد؛ ثبت نام درس الفائق نیز به این دفتر محول گردید.

همکاران محترم دفتر فقه معاصر با همراهی عزیزان فناوری و به زحمت بسیار زیاد و برای سهولت حال طلاب و اساتید عزیز ثبت نام این درس را روی صفحه اول پیشخوان نجاح راه اندازی کردند و بحمدلله تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از طلاب محترم ثبت نام نموده و در دروس شرکت خواهند داشت.

به خاطر همین مسأله، و با توجه به اینکه کار ثبت نام بر عهده دفتر فقه معاصر است، برخی از عزیزان بخش آموزش طبیعتاً از جزئیات روش ثبت نام اطلاعی ندارند.

این دفتر نیز تلاش کرده است تا نه تنها در وقت اداری، بلکه از ۶ صبح تا ۲۴ شب پاسخگوی سؤالات عزیزان باشد. لذا فضلا و اساتید محترم به هیچ وجه نیاز به مراجعه به آموزش ندارند و تنها کافی است سؤالات خود را برای آیدی مدیر کانال فقه معاصر در ایتا ارسال نمایند و با کمی تأنی جواب خود را دریافت نمایند.

آیدی مدیریت در ایتا:

rfiqhci@

لیست اساتید و طلاب پس از اتمام زمان ثبت نام به آموزش و استاد هر کلاس، تحویل داده می شود و ایشان در نهایت برای ثبت و سایر امور اجرایی و همچنین برای برگزاری امتحانات الفائق و امور مربوط برای کسب مزایا اقدام خواهند نمود.

نباید فراموش کنیم که همه ما و مسئولین آموزش و طلاب مجد و فاضل همگی به خاطر سختی های به وجود آمده برای حوزه های علمیه، باید صبر بیشتری پیشه کرده و با همدلی پسندیده برای این اقدام بزرگ حوزه های علمیه در مسیر تحول اجتهادی بیش از پیش تلاش نماییم.

برچسب ها :

الفائق في الأصول


اخبار مشابه
نتیجه ای یافت نشد

نظرات

۰ دیدگاه

دفتر فقه معاصر در پیام‌رسان‌ها:

تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه محفوظ است@2023