علیرضا حسینی


30 مهر 1401


۰ کامنت


( 4.5 )

( 12 )

خبر خوش برای علاقمندان به دروس خارج فقه معاصر

امکان ثبت دروس خارج فقه معاصر در کنار دروس خارج عادی فراهم شد.

با وجود استقبال بی نظیر طلاب از دروس خارج فقه معاصر و علاقه‌مندی ایشان بر ادامه این دروس در کنار دروس خارج فقه عادی، (اکثر دروس خارج فقه معاصر، در برخی از روزهای هفته ارائه شده و طلاب محترم باید بقیه هفته را نیز در دروس خارج فقه شرکت کنند)، مشکلی در سامانه نجاح وجود داشته و افراد قادر به ثبت همزمان دو درس نبودند.

حال با اقدام عزیزان آموزش و فناوری این مشکل کاملاً رفع شده و شما برای اولین بار زمانی که وارد بخش انتخاب درس می‌شوید، می توانید عناوین دروس خارج فقه معاصر را به صورت دروس مستقل ملاحظه نمایید. با کلیک کردن روی آن، اساتید هر درس نمایش داده شده و به راحتی می‌توانید نسبت به ثبت درس اقدام کنید.

حتماً نسبت به انجام این مورد اقدام بفرمایید و توجه داشته باشید که این اقدام در فعالیت‌های حوزوی و تخصص‌های آینده تأثیرگذار است. ضمناً برای انجام این کار، فرصت  کافی در نظر گرفته شده و نیاز به حضور فیزیکی نیز وجود ندارد.

توجه کنید که حتماً یک بار از نجاح خارج شده و دوباره وارد شوید و سپس نسبت به انتخاب درس اقدام بفرمایید. در صورتی که گاهاً با ارور مواجه شدید، می توانید با رفرش کردن صفحه به بخش دروس انتخاب شده مراجعه نمایید. در صورتی که نام درس در لیست دروس انتخاب شده ثبت شده باشد، ثبت با موفقیت انجام شده است و نیاز به انتخاب مجدد نخواهید داشت.

اساتید معظم نیز از این دروس استقبال بی نظیری داشتند، بیش از ۸۰ استاد در بیش از ۲۰ عنوان اصلی دروس خود را ثبت نموده‌اند. این حرکت به معنای واقعی تحول علمی اجتهادی حوزه محسوب می‌شود که به مرور ان‌شاالله دستاوردهای آن گسترده‌تر خواهد شد.

 

لیست کامل اساتید دروس خارج فقه معاصر اینجا ارائه شده است.

برچسب ها :

دروس خارج فقه معاصر


اخبار مشابه
نتیجه ای یافت نشد

نظرات

۰ دیدگاه

دفتر فقه معاصر در پیام‌رسان‌ها:

تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه محفوظ است@2023