سردبیر


11 خرداد 1402


۰ کامنت


( 12 )

چاپ بیش از 40 عنوان کتاب، در انتشارات دفتر فقه معاصر

دفتر فقه معاصر از آثار تولیدی خود در سال 1401 رونمایی کرد.

 در جلسه آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین حسین اثناعشری مدیریت دفتر فقه معاصر، از کتاب ها و آثار جدید این دفتر رونمایی شد.

دفتر فقه معاصر طی فعالیت خود سعی دارد تا با چاپ کتاب های علمی و تخصصی نقش ویژه ای در توسعه دانش حوزه و دانشگاه داشته باشد. در همین راستا، این دفتر طی سال گذشته نسبت به ارائه بیش از 45 کتاب تخصصی در حوزه های مختلف اقدام نموده است.

در حال حاضر نسخه اولیه این کتاب ها به محضر آیت الله اعرافی ارائه شده و نسخه عمومی کتاب های جدید مؤلفان و اندیشمندان این دفتر نیز در دست چاپ است که امیدواریم بتوانیم به زودی این کتاب ها را به صورت عمومی به علاقمندان ارائه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین اثناعشری در این رابطه اظهار داشت: افراد در این نهاد در تلاش هستند تا بار علمی و ترویجی کتاب ها ارتقا یابد و به موضوعات روز توجه ویژه‌ای شود.

وی همچنین در رابطه با تصویر ارائه کتب توضیح داد:"در این تصویر کتاب هایی که عطف‌شان به سمت بیننده است، کتاب های فقه معاصر است که در رونمایی آذرماه ۱۴۰۰ در اختیار عموم فضلا و محققین قرار گرفت. اما کتاب هایی که در حال ارائه به آیت الله اعرافی است همان انتشارات و خروجی تلاش دفتر فقه معاصر در حوزه ارائه کتب روز است".

حجت الاسلام والمسلمین حسین اثناعشری، در حضور آیت الله اعرافی، در حال شمارش و توضیح کتب منتشر شده در دفتر فقه معاصر

 

کتاب هایی که لبخند رضایت آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه‌های علمیه را به همراه داشته، نسخه‌ اولیه تولیدات جدید فقه معاصر است. با توجه به حجم بالای کار انجام شده در این مرکز، آیت الله اعرافی در عین ناباوری اظهار داشته اند که اگر این امر واقعیت داشته باشد، شما یک دفتر نیستید، بلکه یک پژوهشگاه هستید.

این کتاب‌ها طی هفته گذشته توسط ایشان برای مقام معظم رهبری - دام عزه - به عنوان یکی از دستاوردهای حوزه ارائه شده است. 

برچسب ها :

منتخب سردبیر

فقه معاصر

حوزه علمیه

اطلاعیه


اخبار مشابه
نتیجه ای یافت نشد

نظرات

۰ دیدگاه

دفتر فقه معاصر در پیام‌رسان‌ها:

تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه محفوظ است@2023