سردبیر


09 مهر 1402


۰ کامنت


( 12 )

نحوه خرید کتاب الشخص الاعتباری و سایر کتب فقه معاصر

در پاسخ به سؤالات شما دوستان عزیز در رابطه با نحوه تهیه کتب فقه معاصر، در این مطلب روش های مختلف خرید کتب ارائه گردیده است.

در مدت کوتاه نیمه دوم ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲، بیش از چند هزار نسخه الشخص الاعتباری، شرح آن و الفائق و شرح آن و سایر کتب دفتر فقه معاصر چاپ شده و به دست طلاب محترم رسیده است.

در حال حاضر نیز طلاب گرامی می توانند کتب فقه معاصر را از فروشگاه آنلاین دفتر فقه معاصر در ایتا با تخفیف و به صورت آنلاین تهیه کنند. محصول خریداری شده به صورت رایگان ارسال می گردد.

 

علاوه بر این، کتاب الفائق و سایر کتب از کتابفروشی‌های آنلاین زیر نیز قابل خریداری است:

 

 

 

- طلاب محترم شهر قم هم می توانند کتاب الفائق و الشخص الاعتباری را از کتاب فروشی‌های سطح شهر مانند: پاتوق کتاب، نشر ناب ماندگار، دارالعلم، دار الفکر، آقای علیزاده کوچه ارگ، رضوی پاساژ قدس، حسینی پاساژ قدس، نورالهدی پاساژ قدس، موسوی پاساژ ناشران خیابان ارم ، کتاب فروشی طه، زین العابدین مجتمع ناشران، بوستان کتاب طلاب، دلیل ما و مشارق در مجتمع ناشران تهیه کنند.

- نمایندگی‌های فروش کتب دفتر فقه معاصر در تهران، خصوصا الفائق، الشخص الاعتباری نیز به شرح زیر ارائه گردیده است:

  • انتشارات مدرسه علمیه مروی واقع در میدان امام خمینی، مدرسه علمیه مروی
  • انتشارات و کتابفروشی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) واقع در پاساژ پارسا خیابان انقلاب طبقه همکف + کتاب‌فروشی ورودی دانشگاه امام صادق (علیه السلام)
  • کتاب‌فروشی بین الملل واقع در میدان فلسطین
  • دارالکتب الاسلامیه واقع در بازارچه کتاب میدان انقلاب
  • نشر قبس  واقع در خیابان ژاندارمری
     

نکته قابل توجه این است که در رابطه با برخی کتب این احتمال وجود دارد که موجودی فروشگاه‌های خرید حضوری، به اتمام برسد اما در کتابفروشی‌های آنلاین و کتابفروشی آنلاین دفتر فقه معاصر در ایتا که در بالا ارائه گردید، مشکل اتمام موجودی وجود ندارد. هم اکنون می توانید برای سفارش کتب مربوطه اقدام نمایید اقدام کنید.

توجه: ارسال کتاب به برخی کتابفروشی‌ها سطح شهر قم به علت گرانفروشی و یا رفتارهای مالی غیر منطقی، قطع شده است. اما کتابفروشی های فعال و علاقه‌مند در سطح کشور، می توانند به سرعت و تنها با یک تماس با پشتیبانی، نمایندگی فروش کتب فقه معاصر را داشته باشید.

با نوآوری انجام شده، کتاب‌ها در دفتر فقه معاصر با اتمام موجودی همراه نخواهد بود و برای کتابفروشی‌هایی که درخواست خرید داشته باشند، بلافاصله ارسال انجام خواهد شد.

پیشنهاد می‌شود طلاب و اساتید و همه فضلای عزیز از آیدی‌های زیر در کانال دفتر فقه معاصر و کتابفروشی آنلاین فقه معاصر در ایتا عضو شوند تا از آخرین اخبار این حوزه مطلع گردند.

 

ضمنا پشتیبانی کانال نیز از ۸ صبح تا ۲۲ شب، پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود.

 

پل ارتباط مستقیم با پشتیبانی دفتر فقه معاصر برای خرید کارتی : ۰۹۳۵۹۶۴۶۲۱۷

برچسب ها :

فقه معاصر

کتب درسی فقه معاصر

حوزه علمیه


اخبار مشابه
نتیجه ای یافت نشد

نظرات

۰ دیدگاه

دفتر فقه معاصر در پیام‌رسان‌ها:

تمام حقوق مادی و معنوی برای سایت دفتر فقه معاصر حوزه های علمیه محفوظ است@2024